www.slodkibar.pl
Waluty:
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Wysyłka

1. Wszystkie zamówienia są w naszym magazynie

2. Międzynarodowa wysyłka jest obsługiwana przez Air INTERNATIONAL EMS Express Company, zazwyczaj w ciągu 3-5 dni.

Wszystkie zamówienia będą ubezpieczone na pełną kwotę zakupu i można je śledzić na stronie internetowej EMS.

Wszystkie przesyłki międzynarodowe są wysyłane za pośrednictwem EMS Express głównie w sprzedaży detalicznej, whille dla hurtowni, Kliknij "skontaktuj się z nami", aby uzyskać więcej informacji.

3.Jesteśmy profesjonalnym dealerem online i współpracujemy z EMS wyrażając długoterminowy, wysyłkę i dostarczając prawo od drzwi do drzwi. Upewnij się, że jesteś w domu, gdy paczki zostaną dostarczone.

4. Wszystkie paczki zostaną wysłane w innym pudełku !!

Po złożeniu zamówienia, pls potwierdzają wszystkie informacje, w szczególności adres e-mail, adres, numer telefonu i pełne imię i nazwisko, możemy wysłać produkty do ciebie bezpośrednio i szybko. Możesz również śledzić swoje zamówienie przez Internet klikając przycisk "Śledzenie zamówień" "na naszej stronie internetowej!

Polityka zwrotów

1. Zobowiązujemy się do pełnej satysfakcji. Wszystkie elementy są tutaj ściśle związane z słowem "to, co widzisz na naszej stronie, to to, co dostajesz w ciągu 7 dni". Przed skorzystaniem z łatwej polityki wymiany i zwrotu, musisz skontaktować się z nami, zwracając adres wysyłki przed odesłanie rzeczy z powrotem. Wszystkie rzeczy odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie - być noszone, zmieniane lub prane, z dołączonymi wszystkimi metkami.

2. Wszystkie zamówione przedmioty są tutaj dobrymi przedmiotami. Obiecujemy odpowiedni pakiet zamówień.

3. nie pokrywają koszty wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówienia, będziesz odpowiedzialny za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki.

4. Wszystkie zwracane towary powinny być wysyłane na adres wysyłki, który wysyłamy do Ciebie e-mailem po otrzymaniu naszego e-maila!

Wymiana walut

1. Będziemy akceptować wymiany na inny rozmiar lub kolor w ciągu 30 dni od pierwotnej daty wysyłki zamówienia. Skontaktuj się z nami za pomocą swojego identyfikatora zamówienia, a nasz pracownik obsługi klienta będzie Cię kontratakował. Jeśli chcesz wymienić produkty na inny styl, możesz musiałby zwrócić Twoje produkty w celu uzyskania zwrotu (zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów) i złożyć nowe zamówienie na wybrany przez siebie styl.

2. Musisz skontaktować się z nami przed odesłaniem przedmiotów. Wszystkie rzeczy odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie, tzn. Nie być zużyte, zmieniane lub umyte, z dołączonymi wszystkimi tagami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną zwrócone do Ciebie.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki przesyłek, ponosisz odpowiedzialność za zwrot opłaty pocztowej oraz koszty wysyłki i wysyłki przesyłki z powrotem do Ciebie. Zalecamy, aby dodać śledzenie i ubezpieczenie, wysyłając przedmioty do nas na własną rękę ochrona, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za zagubione przesyłki. Koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi.

Anuluj zamówienie

Anulowanie zamówienia przed wysłaniem zamówienia. Anulowanie zamówienia należy zgłosić przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 6-8 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie zamówienie po tym, jak zostanie umieszczone. Nadzieja, którą rozumiesz w tym kluczowym punkcie. Żądania dotyczące zamówienia po wysłaniu zamówienia będą traktowane zgodnie z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotów.

Przyjazne zawiadomienie: jeśli nie otrzymałeś 10-cyfrowego numeru śledzenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, serwer e-mail mógł go uznać za spam. W takim przypadku skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Powrót